torsdag 17 november 2011

det går la sådär...

... skulle man kunna säga... med ordningen på torpet alltså... men men, man får va glad för det lilla...

har haft en ganska lång dag... en ganska trött dag kan man också säga... inte helt otippat att man kunde säga det utan att ljuga faktiskt... alls... men jag är ganska inte så otippad... och jag har en bra anledning till att vara trött... eller kanske inte så galet bra, men den är ju inte så konstig iallafall...

sitter uppkrupen i soffan i min nya svarta overall... den är galet gosig... och galet lång... i kombination med att jag nästan är galet kort så är det lite sisådär med passformen om man ska vara petig... det ska man inte alltid vara... det är görgött!

en suddig bild från hotellrummet i Berlin... det är svårt att inte
få rörelseoskärpa när man står i en säng och försöker fota
sig själv i spegeln... onekligen!

NU packa träningsväskan, blev visst ett inhopp imorgon bitti på ett pass... alltid kul att träffa goa deltagare! Imorgon efter jobbet kan nog hända tösen drar till IKEA en sväng... har eventuellt kommit på vad för julgardiner som skulle passa fröken fräken... inte illa alls eftersom jag de senaste åren haft sådär lust med just julpynnteriet... kan det vara att gnistan kommer tillbaka?! den är mycket välkommen isåfall!

2 kommentarer:

  1. hoppas gnistan är påväg tillbaka :) jul är typ kul ;)

    SvaraRadera
  2. Berlin, där har jag aldrig varit. (Än.) :)

    Hade de många häftiga affärer där, som inte finns här hemma? :)Själv ska jag försöka åka till Paris eller London till sommaren.

    /John

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!