tisdag 8 november 2011

saker jag klurar på...

... OM jag ska ta och sätta ihop ett riktigt rockigt pass till på torsdag... det är ju ändå rocktema på anläggningen i Nödinge denna veckan så då passar ju mitt gamla Rocky Mountain ganska bra faktiskt... fast jag får nog damma av det lite, shapea upp det och kanske göra lite justeringar... var ju ändå ett av mina allra första pass som instruktör liksom!

Får klura lite på det... det står mellan en spontan, fri kväll utan andra obligations än att tvätta eller knåpa ihop pass... får se hur jag känner inför det imorgon helt enkelt! för det är imorgon kväll det får ske... ikväll har jag dräktsömnad, näst sista gången... det börjar bli dags att lägga på ett kol om den ska bli klar någon gång den där dräkten!

Det finns självklart fler saker jag klurar på... tidigare idag klurade jag på huruvida jag skulle ha doftranka eller höststjärna i de andra två krukorna jag har till köksfönstret... eftersom inget av alternativen fanns när jag kom till butiken så fick det bli två porslinsblommor... det gör inget... de är jättesöta... doftar fantastiskt på kvällen och påminner mig om min mammas gamla moster... jag fick en sådan av henne när jag var liten... hon hade alltid godis i en glasskål på fot med lock på vardagsrumsbordet...




1 kommentar:

  1. Appropå rock så skummade jag igenom lite äldre inlägg här på bloggen och såg att du bl.a. skrev något om att du skulle till Peace and love i år. Vad kul! :) Jag var där -09 för att se några band/artister som spelade då och det var jättekul!

    Hade du kul då? :) Var det många bra band som spelade där i år? Jag måste sticka dit igen själv någon sommar helt klart...:)

    /John

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!