tisdag 1 november 2011

som om Lexington kräkts över mig?!

Insåg idag att jag startat veckan jäkligt randigt... skulle nästan kunna ha en utmaning i det... och eftersom alla mina ränder går i antingen marinblått/vitt eller vitt/marinblått... någon enstaka gång slinker det in något vitt/rött-randigt... så då tänkte jag att jag kunde ha en "Lexington-tant-utmaning"... med tanke på gårdagens outfit och dagens så är jag ju nästan i hamn... men jag tror inte jag orkar styra upp mig såpass den här veckan... vi får se vad morgondagen bjuder på...

ja, nu vet jag att några av er tänker Lexinton som i stor, mörk porrskådis med jättestor... a skor... här, för en gång skull i kläder tydligen... killen har medverkat i över 400 filmer enligt Wikipedia... det kallar jag produktivt!

bilden är lånad
men jag menar mer, eller helt, totalt faktiskt... Lexington som i klädmärket med en smula seglar-/skärgårds- inspiration... lite sådär man vill att sommaren skall vara... vit och avskalad, med några marinblå ränder och patina... och idag gick jag tydligen bananas i randigt... jag gör lätt det... inget från Lexington dock... idag är det H&M som kräkts ränder på mig... men en rand är en rand är en rand... jag gillar ränder... uppenbarligen!


inser också att randigt inte är sådär galet smickrande för figuren... men just nu vet jag inte riktigt vad som är det... smickrande nog alltså... så det blir såhär ändå... och mina röda skogshuggarkängor!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!