fredag 11 november 2011

trött... men det är fredag... så skitsamma!

ja jösses va trött man kan vara... och ändå släpade jag min arma lekamen till gymmet... vid närmare eftertanke var det kanske inte någon vidare värst bra idé... iallafall inte den bästa jag haft på ett tag... det var galet jobbigt, motigt och tungt... kan iofs ha en del i att jag valde ett nytt program och tog en högre nivå än tidigare...

men när man tränar för sin egen skull, bara är där för sig själv, i sin lilla bubbla och ska orka prestera... satan i gatan vad jag saknar mina pass då... för hade någon satt mig på en cykel med 20pers framför mig och vi skulle köra ett Cy60-pass, där och då, tröttellitröttare än vanligt, då hade jag kunnat peppa igång, tagga på och verkligen vara på topp... nu, när det bara är för min egen skull, utan alla deltagare som förväntar sig att jag ska vara på tårna, då är det så mycket svårare... då är det så mycket enklare att fega ur, modifiera upplägget och låta sig känna efter. Har man pass så är det bara att köra, struntsamma om man är trött... vilket lyxigt jobb man har på det viset! (på många andra vis också, men detta är ju win-win så det skriker i gasmätarn liksom... inte lyx som golfproffs-lyxigt men på ett annat sätt helt enkelt!)

men idag är det fredag... och jag och bästaste Storsockiplast ska åka till Strömstad till hennes föräldrars stuga, där vi var i våras med tjejgänget, och spendera helgen i lugn och ro, bubbel, tjejfilmer, ansiktsmasker, långpromenad, strosa i Strömstad.. ska bli så galet gott... väskan är redan packad och ligger i bilen, vi drar så snart jag slutat jobba... också lyx, på ett icke-golfproffsigt sätt... men jag tar med mig datorn såklart! No worries!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!