fredag 4 november 2011

what's the deal with November???

man brukar ju säga att november är en grå och tråkig månad... när fasiken var den det? hade jag inte vetat bättre så hade jag lätt kunnat tro att det var maj... ja inte på vädret då förståss, men med alla saker som jag har inbokat, allt som händer och sker i denna så kallade grå månad...

det är liksom snart kris på tidsfronten... och november har just startat... jag hade tänkt slänga in ett par "thanksgiving-middagar" ju... ett par för att det blev såpass många... jag tänkte dela upp det hela... vi pratade om att åka på spa... jag har ingen aning om när detta ska ske... och har jag en lucka så är det garanterat så att de andra inte har det... men man kan väl äta kalkon året om?! och spa har ju öppet lika frekvent... hejdar jag mig inte snart så har jag gjort ett "november" av hela vinterhalvåret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!