tisdag 24 april 2012

Med klackskor och trutvalla!!!

Jag vill gå på fest!!! Jag vill få planera vad jag ska ha på mig, hitta outfit, matcha väska och skor med resten, eftertänksamt välja ut accessoarer... sminka mig till tänderna och lite till, sätta upp håret i någon flådig frisyr... klämma ner kroppen i håll-in-magen-lyft-upp-baken-strumpbyxor och känna mig sådär kvinnlig och snygg...

Dricka drinkar och mingla, skratta och le... dansa som om det inte fanns någon morgondag och flirta lite kokett... jag vet, det var inte länge sen jag var på just en sådan tillställning, men det är ju så roligt att få göra sig fin! att sminka sig, experimentera fram de där ögonen man tänkt sig med allsköns ögonskuggor, pennor och grejs.

Eftersom jag sällan sminkar mig till vardags så går jag gärna all-in till fest... fullkomligt älskar att sitta i badrummet, jo, jag brukar ta in en pall att sitta på, och sminka mig... det kan ta upp till en timma bara att lägga lager på lager... och då är det faktiskt så att the more the merrier funkar askalas!

7 kommentarer:

  1. Om knappt två veckor ska jag på fest! Men jag blir sällan så där härligt snygg, trots smink. Men jag får skratta och le ändå - brukar bli väldigt lyckat!
    Och sen är det en annan fest veckan efter! Lycka!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh va roligt! Klart du blir!! Men egentligen är det ju det viktigaste, att man skrattar och ler, då har man ju roligt! =) härligt med fest!!!

      Radera
  2. Jag ska på en sån fest på lördag... Och har ingen aning om vad jag ska ha på mig....Och inte kan jag sminka mig heller... Fast det ska nog bli en kul fest ändå! ;D
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. klart du har, gå igenom garderoben, matcha och ha dig! Det är buskul!! och sminka dig massor!! =)Testa någon kväll innan, sminka på och sminka av! Våga lägg på mer osv.! Askul!!! =) klart det blir kul! =) man har aldrig roligare än man själv gör sig! Jösses va skoj ni kommer att få!

      Kram!

      Radera
  3. Men när ska vi då!!!!????

    SvaraRadera
  4. vet du! jag ska på fest den 1 juni. vi ska...spela paintball haha :D lika bra ta mjukisarna på ;)

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!