torsdag 10 maj 2012

Grattis på 1-årsdagen älskade lilla skrutt!!!

Idag är det ett år sedan jag blev faster... det är ett år sedan världen, ur mitt perspektiv, blev en prins rikare... det är ett år sedan idag som den lilla killen jag älskar mest på jorden, såg dagens ljus... en superdunderfantastisk dag med andra ord!


Förundras fortfarande över hur mycket kärlek man kan känna för en liten krabat sådär på direkten... hur mycket man kan förälska sig i ett knytt sådär på studs... hur mycket glädje som kan finnas i en sådan liten liksom. Snacka om kärlek vid första ögonkastet och glädjespridare i högkoncentrerad form!!!

Och jo, ja, så är det ju, han är det finaste, vackraste och goaste lilla knytte jag vet... full av upptåg och spex, sin ringa ålder till trots. En riktig liten "dosedris"... glad och charmig och vansinnigt söt!

Älskade lilla Viktor, hoppas din allra första födelsedag blir av allra bästa sort. Det är bra att starta på topp och sedan bara jobba sig uppåt liksom!

Faster älskar dig, tokmassor! All the way to the moon and back, always!

6 kommentarer:

  1. Kärlek till det lilla underverket med ett så himla fint namn. Tänk vilken tur han har som har just dig till faster...
    Kramar i massor till dig, födelsebarnet, hans föräldrar och farföräldrar förstås.

    E

    SvaraRadera
    Svar
    1. =) ´Jag tror inte det var så mycket tur utan mer skicklighet... han valde bra helt enkelt! =)
      kram kram

      Radera
  2. Svar
    1. ja, jag tycker ju det, lite partisk kanske, men ändå! =)

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!