onsdag 9 maj 2012

livspusslet...

måste man få ihop det?! I mitt fall, just nu, känns det som ett 2000-bitars pussel där någon råkat gå fram lite hårt med dammsugaren... någon liten busig katt norpat en bit och gömt i ett hörn bakom något stort vitrinskåp i mahogny och ja, jag vet inte riktigt... men det känns inte som om alla bitarna finns på plats... och på riktigt så vet jag inte riktigt om jag tycker att det är så juste!

Fast samtidigt, vad ska man göra... det är väl bara att fortsätta att le och vara glad, tänka positivt och hoppas på det bästa! Det gör ju iallafall hela processen mycket trivsammare... och som alltid, det är mycket lättare att vara lycklig om man är glad!

Glad onsdag på dig! Händer det något extra skojsigt eller så idag?!

Själv ska jag köra cykel i Kungälv ikväll, 18:45 på Sportlife-Kungälv Centrum, har du inget för dig så tycker jag att du ska ta och pallra dig dit du med! Det blir så bra så! Och om det skulle vara så att du i och med det inte själv får ihop pusslet så tänk lite som så att det är det ju ingen annan som får riktigt heller, de bara låtsas... men du blir iallafall vältränad på kuppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!