söndag 29 juli 2012

What a wedding!!!

Jag har bara ett ord... fantastiskt!!! Brudparet var helt galet vackra, sådär filmstjärnevackra verkligen! Tårarna rann och de torkade varandras tårar, pussades och skrattade under den vackra vigselakten... jag själv stod och skakade som en reaktion till att undvika att börja fulgråta... insåg efteråt att jag hade sår på insidan av läppen eftersom jag stått och bitit mig... men jag fulgrät aldrig... det är det viktigaste! Eller nä, det viktigaste är ju  såklart att de sa ja och att allt gick enligt planerna, men man vill inte börja fulgråta ändå! 

Underbar vigsel, fantastisk mat och jag hamnade med ett gäng väldigt roliga människor... swag om de själva får välja... jag låter dem göra det, de har gjort sig väl förtjänta av det! Många roliga tal, många känslosamma tal och lika många skratt... dans och mingel... bröllop är fantastiskt!



Brudvalsen avbröts sådär abrupt och jodå, det bjöds på show!!! I full karriär!!! Det här brudparet är duktiga på att svänga på höfterna och bjuda på sig själva, fantastiskt!!!


Mina skor visade sig, efter många timmars mingel och dans, vara riktiga barhängsskor... aj, aj, aj... men snygga är de... och vad kan man begära av 13cm klackar??? Någon gång börjar det ju ömma i trampdynorna... jag kommer få stå till svars imorgon känner jag!

Tyvärr tog jag knappt några kort alls... innan jag åkte hemifrån hann jag inte ta kort på min outfit heller... det blev stressigt, när jag tog på mig skorna insåg jag att jag hade glömt att måla naglarna... bara en sån sak! Fick fixat i ett brådrask... i brådrask får knappast förevigande en chans att hinnas  med... fick fixat när jag kom hem...




Kanske en aningens mer rufsig i håret efter en massa dans och tjo och tjim... men bara en aningens... salsa/bugg/persisk-pardans kan ha stökat till det hela en smula också... men vad gör väl det... tycker det är ganska swag ändå faktiskt!


Är så galet glad och lycklig över att jag fick vara med på denna vackra dag då mina fina vänner förkunnade sin kärlek till varandra inför släkt och vänner. Tusen tack för en jättefin eftermiddag och kväll, för god mat och galet trevlig fest! Caroline och Farhad, ni är helt underbara, betyder oerhört mycket för väldigt många, så också för mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!