fredag 21 december 2012

hur tänkte jag där?!

Jag vet inte riktigt vad jag rustat mig för... men onekligen känns det bättre om jag skyller på att jag hade en plan... man kan, helt utan att överdriva, konstatera att jag har skapat mig "något att hålla i när åskan går" helt på egen hand... transportabelt och helt figursytt faktiskt! All-time-high tror jag nästan... om all time är i år... alltså, det där med att unna sig lite (kanske jag missuppfattade det där lite dock... just den lilla detaljen lite...) och samtidigt bli förkyld så man inte kan träna... det är inte så bra för figuren!

Man kan även lätt konstatera att jag är en smula förbluffad över hur fort det gick att chansera... skrämmande faktiskt! Efter helgen är det jag som tar tag i detta... men innan dess så tar vi en kaka till! Man vill ju inte frysa nu heller, nu när det är kallt... gäller att isolera sig ordentligt... det har jag gjort, bannemig!

Tänker lite som såhär också att det ju är  mycket roligare att ta tag i livet, eller rättare sagt hålla kvar i sitt ta-tagande-i-livet om man ser resultat... ju större resultat desto roligare... jag rusar helt enkelt uppför backen just nu, lite som att ta sats för att åka utför! Är jag inte smart så säg!


2 kommentarer:

  1. Samma här.
    Kommer knappt i jeansen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. känner igen känslan... men efter helgen/erna tar vi tag i det igen! =)

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!