onsdag 15 maj 2013

Katten, musen... över hundra tusen!!!

Grattis bloggen säger jag och sträcker på mig lite... över 100 000 besök från då jag startade det här... 100 000 från begynnelsen... 100 000, det är rätt många... några är det säkert jag själv som ligger bakom... några är det du som orsakat... jag känner att  hur det än ligger till så är det en sabla massa. Inget rekord eller så, men jo, rekord för mig... vem hade kunnat ana att den här bloggen ens skulle finnas kvar såhär drygt två år från den där fredagskvällen i februari då jag med stapplande fingertryckningar på tangentbordet skapade den...

Tack för att du följt mig, tack för att du kommer in ibland och läser, visar något slags intresse, kommenterar osv. och du, nu såhär vore det lite roligt att veta mer om dig... vem är du?! Hur länge har du hängt här? Så jag tar mig friheten att ställa några frågor... och en än större frihet att faktiskt önska mig svar!

Använd kommentarsfältet, det är sabla enkelt!

1. vem är du?
2. hur hittade du hit första gången?
3. när var det?
4. går du ofta hit?
5. har du någonting du vill fråga mig? något du vill att jag skriver mer/mindre om?

Jag tackar så hjärtligt på förhand för ditt engagemang och din tid!

De vackra rosorna fick jag av min Fia, min Storsockiplast i
april för två två år sedan... så vackra, då och fortfarande finns
de kvar som en liten list längst ner i bloggen! Tack min vän!






2 kommentarer:

  1. men grattis! jag minns inte hur eller när jag hittade hit men det är då längesen nu iaf :)

    jag har dig på bloglovin men hinner inte med att läsa alla inlägg men jag är iaf här ett par ggr i veckan!

    har inga frågor men skulle gärna se fler bilder! alla möjliga bilder,outfits, inredning, omgivning, träning, mat osv :)

    SvaraRadera
  2. Grattis!!
    Jag är den ambivalente som först hade Potatisåkern-bloggen, men nu är Skärp dig!-bloggen...
    Snubblade in här från en annan blogg - vilken minns jag inte. Tror det var typ samma vecka du började blogga, så jag har följt dig hela tiden, och jag gillar din blogg massor! Är här inne ganska ofta, men är kass att kommentera, f´låt.

    Keep up the good work, honey!
    Kram!!!

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!