lördag 12 april 2014

Bästa tipset!

Tycker jag iallafall! Vore ju dumt att inleda med en sådan rubrik annars liksom!

Spana in butikerna som brukar finnas i anslutning till museum... för några veckor sedan fyndade jag glasvaser på Naturhistoriska museet i stan... idag fick jag tag i fin-fina vykort att rama in samt lite snyggt till diskbänken... allt i museibutiken på Göteborgs stadsmuseum.



Och inte så, jag vill inte verka pretto på något som helst sätt och vis, men det känns lite roligare att köpa något där i en av alla oräkneliga kedjor... även om även dessa saker säkert finns att finna på en massa ställen. Hur som helst, jag är nöjd, det måste ju vara lagom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!