onsdag 23 april 2014

Onsdag... en dag som kom och gick...

Ja, lite så är det... fast inte riktigt... idag har jag hunnit med att köra ett riktigt magiskt roligt pass... det händer inte sällan men heller inte varje gång att det blir så där magiskt... det är typ alltid tokroligt att köra pass, men magin infinner sig bara ibland... vet inte vad som gör det... vad det kommer sig utav, men när det sker är det underbart!

Sedan satt jag och vakade över en nätauktion på två bilder på Göteborg jag ville vinna... och ja, det gjorde jag också! Ta mig tusan! Jag som aldrig vinner någonting... eller jo, det gör jag ju, men rätt så sällan... dessa är superfina tycker jag... och de är, sedan en dryg timma tillbaks, mina!



Vart jag ska ha dem?! Äh, det löser sig nog säkert... tror jag... ja, det blir så bra så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!