söndag 13 april 2014

Throwback Sunday!

Anders och jag var en sväng i Göteborg idag och när vi ändå var där och ändå behövde äta lunch så passade vi på att göra det på Solrosen i Haga. Vi var på Solrosen och åt några gånger när jag gick på gymnasiet, jag hade en period då när jag försökte mig på att vara vegetarian.

Hur som helst, det var så galet gott, minst lika gott som jag minns det! Salladsbuffén är fantastisk med sina goda röror och gott bröd. Jag åt lasagnen idag, det gjorde jag nämligen alltid förr också så det var liksom rätt givet. Hade ju varit trevligt med en bild såklart, men ja, jag hann visst inte det förrän allt låg i magen och tallriken var barskrapad. Så kan det gå!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!