söndag 8 juni 2014

And now då?!

Så jävla bra!!! Så jävla, sjuinihelvetes bra! Konsterten med Håkan Hellström på Ullevi ikväll såklart...helt galet... han var helt klart tagen av hela grejen också... och ja, det hade vem som helst varit... närapå 70 000 pers... publikrekord... i sin hemstad... galet...det enda som jag hade önskat var annorlunda var som vanligt de faktum att jag inte ser så mycket i ett publikhav OM man inte knör sig längst fram... men då är det så knöigt att man knappt orkar med livet ju! Han var som vanligt helt galet proffsig, ödmjuk, fantastisk och allt satt sådär som en smäck... bästa bandet och jo, han kan sjunga... över tre timmar och jag hörde inte en enda oren ton... det klarar ju knappt Helene Sjöholm!

Men, jag kan inte låta bli att slås av en stor tomhet... en stor känsla av "jaha!"... har längtat och räknat ner till den här dagen sedan jag fick reda på att det skulle bli en konstert... biljetterna släpptes den 20 december förra året och sedan dess har jag verkligen räknat ner varje dag... sjukt kanske man kan tycka... men då har man nog inte varit på så många Håkan-konserter heller! Jag lyckades ju gå på sex konserter med just honom bara det senaste året så jag anser mig veta vad jag snackar om faktiskt... nu vet jag inte när nästa konsert blir och det känns tomt och trist... det gör det...

Håkan Hellström for President om du frågar mig! Allra bästa, finaste Håkan! Nu ska jag försöka sova... tror det kommer gå sådär... man är rätt uppe i varv efter en sån här kväll!

Det är inte bara jag som rosar honom, GP är rätt uppöveröronen förtjusta de också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!