söndag 5 oktober 2014

hur mycket nya saker kan jag behöva?

Denna helgen ansåg jag tydligen att det var en hel del! Hade en massa presentkort på Nordstan så jag passade på att köpa ett par superfina (om du frågar mig) skor till höstens bravader... och lite blommor på Bunches by Blomrum... och nya löparkläder... och en ny klänning till bröllopet på lördag... strumpbyxor och hållainmagentrosor... och sist, men inte minst, en äggostform och en köttkvarn...



Vi har hunnit med fika på stan (för den obligatoriska kanelbullen igår) och en långpromenad till Klippan med lunch idag. Fantastiskt gott och trevligt, och ett helt galet vackert väder! Svårt att tro att det är oktober!

Idag har vi även varit och tränat, Spinning på NW Majorna. Riktigt roligt, och extra skoj att Anders verkar tycka att det där med spinning kanske kan vara något man ska ta upp igen... 17 år senare typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!