måndag 13 oktober 2014

Såååå många planer... så lite gjort!

Denna helgen ja... jädrar va mycke saker jag skulle fått gjort... och tränat! Hade löpsug i benen både i fredags och i söndagsmorse... men nä... det blev då tusan ingen löprunda... och rullgardinen kom inte upp heller!

Fast en del fick vi gjort, det fick vi... som att lacka naglarna, rulla upp håret på stora spolar och känna sig som en piffig kvinna på 50-talet, gå på bröllop... i både klackaskor och örhängen... och ja, klänning också förståss! Mina pelagonsticklingar har fått nya krukor och lite saker har körts till Anders kontor och min sänglampa sitter numera där den ska... men i övrigt... inte alls enligt plan. Kanske mest beror på att jag planerar av bara helsike utan att ta hänsyn till att det skall genomföras också!

Hur som helst, bröllopet var jättefint! Mysigt och familjärt, galet god mat och massor med kärlek. Det blev inte så jättesent för oss, inte heller direkt överflöd med alkohol, men ändå var jag supertrött igår... men det var det värt!


(Bilderna har jag lånat av min bror, själv hade jag inte tid med att ta kort... hade fullt upp med att beundra det fina brudparet och hålla mina plingiga örhängen i chack! Tur att andra har sinnesnärvaro nog att föreviga såna här ögonblick!)

Igår var vi och fikade och hälsade på Anders mamma en sväng. En sån härlig dag! Gott att bara vara, när det är det enda man orkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!