torsdag 2 oktober 2014

Ta mig tusan, jag tror jag är en ny rutin på spåret!

Igår kväll, när jag kom hem från kvällens cykelpass, trött, svettig, lite frusen och dan tog jag liksom fram träningsmattan och hantlarna av bara farten och körde tabata... trots att jag egentligen inte orkade... trots att jag egentligen bara ville ta en dusch och sedan krypa upp i soffan och stanna där.

Men nä, jag fick tränat lite till... små bonusar som kanske kan komma att göra lite skillnad!

Va så stolt över mig själv att jag tänkte lagt ut en selfie på instagram, men jag stoppade mig... eller rättare sagt, telefonen stoppade mig genom att kollapsa just som jag hade tagit bilden... tar det som ett tecken!

Får väl se om jag får till ett till pass denna veckan, har ju svårt för att komma till skott på helgerna helt klart... trägen vinner... lite som med min vikt... enligt appen jag kör med så ska jag nå mitt viktmål om typ 20 veckor... inte så långt kan man tycka, men samtidigt, det är någon gång i slutet på februari nästa år det kommer ske... känns ju rätt så långt tills dess!

Men, men, ja, ja, det är ju bara att kämpa på, kämpa på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!