onsdag 12 november 2014

Härligt energifylld!

Har spenderat kvällen på Lorensbergsteatern med 4good, ett nätverk för kvinnor där det anordnas roliga, intressanta och trevliga inspirationskvällar bl.a.. Kvällens tema var Express Yourself, och de fyra föreläsarna som berättade om sina liv och sina passioner var Rachel Braten aka Yoga Girl, författaren Christina Stielli, ansiktet bakom Call me Cupcake - Linda Lomelino och Lets Dance-Tobias Karlsson.

Alla fyra med väldigt inspirerande föreläsningar. Jag blir ju typ helt kär i en människa som kan uttrycka sig väl... skrev nyss ett sms till Anders att jag nog i smyg är lite kär i Tobias Karlsson... men det gör inte så mycket för han är ju gay...

Köpte faktiskt Christina Stiellis bok Jag vill vara glad, i pausen... tänkte att det säkert är bra att läsa lite sånt där ibland. Inte för att jag inte är glad nu, men jag kände igen mig så väldigt mycket i det hon berättade om sitt liv så jag blev nästan lite rädd...



Ja, det gör inte ont att få med sig en goodiebag hem heller, det gör det inte... men innehållet bleknar lite ju längre in i kvällen man kommer, för man tar med sig så mycket mer i tankar, skratt, några tårar som letar sig fram ibland och funderingar... är verkligen jätteglad att min fina C tog med mig på det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!