måndag 1 december 2014

Jag har blivit degraderad!

Eller det har jag iofs varit ett tag, men igår fick vi reda på anledningen också!

Min stora lilla prins, brorson nr.1, (har ju numera två godingar att busa och kramas med) säger allt oftare "Anders och dom"... och då är det jag som är dom... igår hade han förklarat för sin mamma och pappa "jag säger så för att Anders är så rolig!"

Jaha... får ta och jobba på min image tror jag minsann! Fast så länge det är mitt knä han kommer och kryper upp i så är det helt okej ändå! Och jag är galet tacksam över att han är så förtjust i Anders också, det är jag!

Men det jäkla sendraget jag fått i nacken/axeln, det kan jag vara utan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!