fredag 27 februari 2015

Fortsätt hålla tummarna!!!

Nu är jag verkligen ute på hal is antagligen, särskilt med en helg i intågande (Yay!!!) men jag ville bara berätta en sak och det är att jag inte alls jinxade det i förrgår när jag skrev om att det äntligen börjar gå åt rätt håll... det har fortsatt!!! -0.8kg till!!! Och ja, om det inte svänger totalt nu i helgen så kommer jag ju få sätta ett nytt mål inför semestern! Så jäkla gott det är! 

Trägen vinner, den som ger sig förlorar... fast att tappa i vikt är ju att förlora de där kilona (på ett bra sätt om det är det man vill) så även den trägna kan ju förlora då... om man säger... eller har jag fel nu igen?!?

Ha en riktigt härlig fredag mina vänner! OCH alla ni andra också såklart! Själv ska jag umgås med fina vänner, äta frukost på stan och gå på museum... och försöka att inte ha denna veckan ogjord.

1 kommentar:

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!