onsdag 27 maj 2015

Lite mycke nu?!

Jag vet, det är självförvållat... och det är säkert bara en lätt överdrift... MEN just nu känns det som att det gärna får vara efter midsommar faktiskt... pang, pang, PANG så va hela min kalender fullbokad... eller inte riktigt, inte alls heller kanske, men helgerna... och tre-fyra av varje veckas vardagkvällar... hur fan gör jag? Hur lyckas jag alltid få det att bli sådär?

Imorse insåg jag att jag inte hörde vad någon kring fikabordet sa... det va bara surr, överallt surr... Men det blir bättre bara jag får betat av lite grejer, det vet jag... det dumma med min att-göra-lista är att jag inte kan beta av grejerna förrän det är dags, alla möten som är inbokade kan jag ju inte ha i förväg och tänka att jag kan stryka dem!

Och vad hände med mitt yogande? Det hände ingenting kan jag meddela... det som va så bra för mig och min hyper person... skärpning marsch pannkaka på mig! Ska jag addera mer stress så måste jag ju även addera mer lugn och ro...

Men men, en dag i taget, ett möte i sänder, bocka av och låta bli att stressa iväg... Andas lugna, djupa andetag... det löser sig, det gör det alltid... och jag andas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!