onsdag 6 juli 2011

Grattis på födelsedagen världens bästa mamma!

ja, så enkelt är det! Alla fyller vi år... var femte år fyller vi jämt... vart tionde ännu mera jämt...  idag är det min mammas tur... att fylla sådär jättejämt... typ 60... fastän man inte kan tro det när man ser henne... Min mamma  är min allra bästa mamma... min världens bästa mamma faktiskt! jag vet ingen som hon... vacker utifrån och in, inifrån och ut... omtänksam så det nästan blir jobbigt och grymt snäll. En person av bästa sort helt enkelt!

Jag älskar henne, har alltid gjort, kommer alltid att göra. Man kan inte annat med en av de personer som stöttat en i alla tänkbara och otänkbara lägen... den personen som varit, är och alltid kommer att vara min allra bästa vän.

Jag kan prata med min mamma om allt... hon förstår och lyssnar, kommer med råd och åsikter... hon är helt enkelt fantastisk!!! Önskar att alla kunde ha en sån mamma som jag har... och att jag själv blir som hon en dag...


min vackra mamma på sin bröllopsdag för 30 år sedan
med min söta lillebror i knät

mamma och jag för några år sedan i Köpenhamn,
på Absolut Icebar

Grattis på din dag, mamma! Hoppas ni har det helt galet bra idag och alla dagar!

4 kommentarer:

  1. Stort Grattis till din fina mamma på den stora dagen! Önskar henne en underbar födelsedag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till din underbara mamma (som förövrigt är min underbara gudmor), håller med dig, hon är verkligen underbart vacker inifrån och ut, en av de vackraste jag vet faktiskt :-) ,och jag är helt övertygad om att du blir som henne (du är ju redan på väldigt god väg)
    Jag saknar dig förövrigt, skulle gärna vilja träffas snart och bara sitta och äta gott och tjöta halva natten...
    Puss & Kram
    Kusin Vitamin

    SvaraRadera
  3. Ja du har verkligen världens bästa mamma någon kan ha! Jag avundas dig..
    Stort grattis till Majsan på hennes dag! Och det kan ju inte bli annat än att du också kommer bli världens bästa mamma förstås!!

    SvaraRadera
  4. Tack älskade Nina för Dina fina ord. Tack för att vi har en så fin relation. När Du var liten så tänkte jag ofta på och hoppades att vi skulle komma att stå varandra lika nära som jag och min mamma gjorde. Så har det blivit och jag är så jätteglad för det. Massor av kramar från mej till Dej. <3<3<3<3<3 Din mamma

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!