måndag 28 januari 2013

ja, man är ju inte 20 längre...

det märks tydligt... även om jag i lördags fick för mig att jag var det en sväng... är fortfarande sådär galet trött... och jadå, jag är medveten om att det är självförvållat... och att om huvudet är dumt så får kroppen lida... och jadå, huvudet var dumt och både det och kroppen lider... huvudet lider i kapp med att jag kommer på hur mycket 20-something jag trodde mig vara... hatar när jag inte har kontroll... det hade jag inte i lördags... fast ändå sådär på gränsen, du vet när man tror sig ha världens koll... hybris-stadiet... där var jag... mycket trevligt när man är på plats... inte lika trevligt såhär efteråt.

Chèvresallad på Le Pain Français till lunch idag... jättegott, men den jäkla salladen satte sig överallt + att jag fick ont i magen direkt efter att vi ätit klart, och då åt jag inte ens upp allt... blir så trött... så ja, det är liksom stämpeln på hela den här dagen... trött inte-tjugo-längre-känsla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!