fredag 11 april 2014

Because I'm worth it!

Igår när jag hade köpt lite fluff och grejer till ytterligare ett babynest och en turtle (japp, det blev tydligen så att man kan beställa sådant av mig för en halv tusenlapp eller så), då kom jag på att Hemtex ju faktiskt fått in sin fina, fina vas Laura igen... traskade bort till butiken i Bäckebol och ja, norpade en av de få som fanns kvar...



Tycker den är så himla fin! Visst, den kanske påminner lite om Dagg, den är ju rund och i glas... men rund är bollen med... alltid dessutom... och jag har annat att lägga pengarna på känner jag, även om jag gärna hade haft de där extra slantarna att spendera på en svindyr glasvas... borde ju innebära att det fanns mer att hämta då kan man tycka!



Hade ju helst stoppat ner något som kanske gjorde sig lite bättre i den dock... ranunklar eller dyl, som liksom kan slingra sig lite mer... men utbudet var inte större än såhär igår kväll när jag kom förbi en affär som sålde blommor... man får va glad för det lilla och jo, jag tycker det gör sig rätt bra detta med.

Så, vad händer i helgen? Något spex?
Själv ska jag på konstrunda i Majorna och byta däck på bilen! Och ja, just det ja, ikväll blir det middag med delar av kärlekens familj! Dagen till ära har jag tagit på mig lite ringar och armband... känns jätteovant!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!