måndag 10 november 2014

Dagens dagens!

Klagade ju lite på mig själv igår, framför allt på min förmåga att glömma bort bloggen... eller inte så att jag glömmer bort den, det gör jag inte, men den prioriteras inte som förr... så, lite inspirerad av
Jijsdagar tänkte jag bjuda på en dagens, förr en stående inlägg här, numera även den en smula bortprioriterad!

dagens låt: Saknade till havs - Håkan Hellström (just nu går Två steg från Paradise varm i bilen)
dagens dusch: tar jag efter träningen ikväll
dagens frisyr: lite lockigt och rufsigt, uppsatt i tofs/knut
dagens smink: yttepyttelite maskara, kommer ändå se ut som en pandabjörn efter passet!
dagens klädsel: Svarta, dressade byxor, svart linne, svart stickad tröja, svarta skor... färgglatt som vanligt!
dagens planer: cykelpass och lite knyppling kanske?
dagens vill ha: semester
dagens saknad: än så länge är det lugnt men ikväll kommer jag att sakna Anders som är på tjänsteresa
dagens skoj : cykelpasset ikväll räknar jag kallt med!
dagens drog: vatten
dagens träning: Cykel60
dagens måste: inte så mycket förutom träningen
dagens dricka: vatten
dagens mat: höstgryta
dagens mående: bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!