fredag 5 december 2014

Man kan ju inte hinna allt man vill, det går ju bara inte!

Men jag grämer mig lite över att jag inte kommer hinna baka pepparkakor med min fina vän och hennes familj i år, det gör jag. Graden av fel det kändes att säga "jag hinner inte" när hon ringde och ville boka in vår baktradition går inte att mäta... det var massor av fel... på alla sätt och vis... men men, dygnet har ju tydligen bara 24 timmar och ska man inte helt gå in i väggen pga julstök så får man nog heja sig lite...

Med det sagt (totalt paradoxalt detta, jag vet) vill jag tipsa om en lusselångpanna som jag gjorde för ett par år sedan. Supergod! Men jag kommer inte hinna göra den i år tror jag... kan även bero på att jag inte har en så superdupergullig hjälpreda som det inte kommer att bli någon... Min stora lillprins, här bara ett och ett halvt år och redan jätteduktig på att hjälpa till! Fasters älskling!



Hur som helst, den är suveränt god! Receptet hittar du här!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!